Tuesday 18 September 2012

memaafkan....

Sakit sangat hati bila teringat kezaliman yang orang lakukan pada kita...  tapi ingatlah.. mungkin kezaliman ini adalah doa orang yang pernah teraniaya dengan kita dalam masa kita tidak sedar.. bersangka baiklah, mungkin Allah sedang menyelamatkan kita agar kurang hisab di akhirat sana..

Bukan mudah.. penyesalan demi penyesalan terpaksa dilalui.. Syukur pada Mu Allah, kerana memberi kekuatan untuk merasakan hikmah si sebalik apa yang terjadi..

Tiada dendam yang tersimpan, kerana sudah ku serahkan padaMu ya Allah, aku yakin dengan janji Mu.. Bukan juga mudah untuk memaafkan, justeru aku mohon kekuatan dari mu Allah untuk bersabar...

... Limpahkanlah aku kesabaran yang tinggi ya Allah, limpahkan aku kekuatan untuk bertahan... Izinkan lah aku untuk terus merasai nikmat berhubungan dengan Mu..

No comments:

Post a Comment