Friday 25 January 2013

siapa saya?

Bismillah.

Tadi membuka laci katil. Jumpa plastik yang di lipat segi tiga. kemas tersusun.. Masih lagi saya lipat plastik mcm  ni..

Masih lagi... setiap kali sesudah makan di kedai makan, saya lap meja dan pastikan sekurang2nya sama bersih macamana sebelumnya.

Masih lagi.. bila saya nak makan, saya cek nilai kalori dan nutrisi makanan itu.

Masih lagi.. bila saya tulis, saya pakai pen pilot g-2, sbb nak bagi tulisan laju bulat2 leh tarik2..

Masih lagi..setiap kali nak bercakap, saya teringat kata2 yang pernah terucap semasa tak matang.. masa tak tahu apa2..

Masih lagi, setiap kali kurang sihat, saya cuba melihat ... bagaimana boleh bertahan dengan  kerenah saya?

banyak yang mahu saya lupakan.. masih terngiang2 tanpa ada penjelasan..

Allah.... apakah ini? ....



No comments:

Post a Comment